7 סיבות לאכול ירקות בשלל צבעים

ירקות ירקות…מה היתרונות?

 
1. לירקות יש השפעה מגינה מפני מחלות לב. 31% מהתחלואה במחלות לב בעולם מיוחסת לצריכה נמוכה של ירקות ופירות, ללא קשר למאפיינים אחרים באורח החיים ובתזונה.
2. כל מנה יומית של ירקות ממשפחת המצליבים (ברוקולי, כרובית, כרוב וכד') מפחיתה את הסיכון לאירוע מוחי ב-32%, ומנה אחת של ירקות עליים ירוקים ב-21%.
3. צריכת ירקות ופירות מפחיתה את הסיכון ללקות בסרטן בכלל ובמקרה של סרטן בדרכי העיכול עד 30%.
4. צריכה יומית של לפחות 400 גרם ירקות יכולה למנוע 20% ממקרי הסרטן.
5. צריכה יומית של 1-2 מנות ירקות מצליבים מפחיתה את הסיכון ללקות בסרטן השד בקרב נשים בגיל המעבר ב-40%-50%.
6. צריכה גבוהה של ירקות ירוקים מפחיתה את הסיכון לקטרקט ב- 39%.
7. עצמות השלד של ילדים שצורכים לפחות 3 מנות פרי וירק ביום, בכל הגילאים, ללא קשר לפעילות הגופנית והמשקל שלהם, חזקות יותר.
על פי ארגון הבריאות העולמי, צריכה בלתי מספקת של ירקות הינה אחת מעשרת גורמי הסיכון העיקריים לתמותה ולתחלואה והיא מהווה גורם סיכון למחלות השכיחות ביותר בעולם

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!

נעים מאוד

נעים להכיר, אני דניאל סיגלוב מחיפה ומאמן כושר אישי בעשור האחרון. לאחר שליוויתי מאות מתאמנים לאורך השנים, אשמח להכיר את הצרכים שלך וללוות גם אותך.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.